بازاریابی نوکیا برای ویندوزفون 8 ؟
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 

 بازاریابی نوکیا برای ویندوزفون 8 ؟

با توجه به یک تصویر که در اختیار وبسایت phonearena قرار داده شده است، ظاهرا شرکت نوکیا در حال کار برروی استراتزی بازاریابی خود برای اسمارت فون هایی براساس ویندوزفون ۸ مایکروسافت است. به نظر می رسد که این تصویر، پوستری برای بازاریابی این شرکت باشد چرا که در سمتی از این پوستر لوگو نوکیا و در طرفی دیگر اصطلاح ویندوز فون ۸ قرار گرفته است.

براساس اعلام این منبع، این تصویر نشان دهنده مراحل پایانی این محصولات نیست و احتمال اینکه این محصولات به تغییراتی دچار شوند وجود دارد. ضمن اینکه از این تصویر واقعا نمی توان اطلاعاتی بدست آورد ولی با فرض اینکه مایکروسافت براساس برنامه ریزی های قبلی خود عمل کند، می توان انتظار داشت که شاهد ویندوز فون ۸ “آپولو” در پایان سال جاری میلادی باشیم. با توجه به رابطه بسیار نزدیک این شرکت فنلاندی با مایکروسافت جای تعجب نیست که در این زمینه هم نوکیا جلوتر از رقبای دیگر خود قرار گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:34
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.